bright eyes

lyssnar på bright eyes, har ljus tända och njuter av mitt eget sällskap. det är trevligt ibland, att vara ensam. jag gillar det. särskillt när man hittar på saker, var och handlade sjukt mkt frukt. gjorde te och ska snart inta toaletten för allt det där jag gör innan jag lägger mig i mina smutsiga lakan. min lägenhet är numera fin, jag trivs här mitt i stan. gillar att bo nära allt som händer här i malmö. älskar hösten, älskar det där dunkla och mysiga. som många ogillar, men för mig är det fantastiskt.
röda träd, heta kyssar, lukten av stearin och lite bright eyes.

tidig morgon imorn, pallar snart inte med mer skola, det är sjukligt mkt nu. men det är ändå kul, det är väl det som gör att man håller fast.

sov gott!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till ditt nya boende=) nu får man ta tummarna loss o hälsa på deej

2006-11-12 @ 19:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback