verklighet

såg the sounds, bd henriks solo, familjen och en låt med dia psalma.

the sounds var gryma, som alltid. jag och cajsa dansade och sjöng. träffade mia och sarah just när de började! fast maja gjorde mig lite besviken, hon är alltid likadan och det börjar nästan bli lite oförutsägbart.
men det var trots allt kanon!

bd:s sångare henrik berggren var patetisk, men det var vackert. jag hade förväntat mig något nytt, något eget. men han spelade bara alla gamla bd låtar. det är okej, men lite väl desperat.

jag jobbade både lördag och söndag och var ganska rejält svintrött igår, söndag kväll när jag kom hem efter en helg jag aldrig trodde jag skulle överleva. men det är ju underbart!
alla var på siesta.

just nu
jag lyssnar på timbuktu och dricke cola med socker. haha!
sov till ett idag och nu sitter jag här och tittar på regnet och letar fakta om jonas gardell.
imorn är det jobb igen.

åh, nu kom tta på radion. aaaaaaaahhhhh!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: mia

haj sötast, de va riktigt kul o se dig! känns som att man inte vet något om dig längre: var jobbar du, pluggar du också, flytta till malmö, göra vad? Tycker om dig, kram

2006-06-06 @ 11:21:44
Postat av: Jeppekristina

Thanks for the information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback