palla me

det känns tungt just nu. som en sten i hjärtat. känns inte heller som någon bryr sig men skriva av sig har ju aldrig skadat. jag vill ha dig.

men det kommer nog aldrig funka och jag har haft känslor som ignorerats så länge nu. det är nog inte ens värt att försöka. det ligger och gror långt inne i hjärnan.

plus att jag egentligen inte alls vill ha någon nu så tror jag ändå det skulle vara bra. men allt som kärlek gör och förstör så pallar jag inte nu.

det är så mycket nu. jag jobbar heltid på ett stressigt jobb där man står upp hela dagarna plus att jag läser den grymt viktiga fysik b för att jag ska komma in där jag vill i höst. allt är mest bajs.

men jag vet inte vad jag vill. och det känns skit, för hela livet är säkert såhär. val, val och val. hela tiden måste man bestämma sig. varför.

får abstinens och är sjukligt sugen på något sött, eller dig. eller choklad. men det finns inget här, så kom hit. nu.

ps. såg att isabell eller vad hon heter på zoovillage.se tipsade om en
röd anorack. jag har nyss köpt en typ likadan på 2nd hand. hatkärlek. för då är jag inte längre ensam. men, shit the same.

idag vill jag inte skriva puss. men, okej

puss hej!

Kommentarer
Postat av: My

Det löser sig alltid! Förr eller senare..
& du är alltid välkommen hit om du är i trakterna :D

Postat av: Marina

du lever verkligen ett händelserikt liv med både uppgångar och nergångar men det är så livet ska vara antar jag...ha det bra bamsekram Marina

2006-05-10 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback