jag ska sova i dig inatt!

helgen var underbar. helt sjuuuukt underbar! nu är den över, men de kommer fler!
älskar mitt liv nu, allt är så intensivt och det händer så mkt...

allt är ordnat och jag flyttar till malmö i mitten av agusti! då ska de festas!!!

lördagen var en grymmt lyckad dag, vi åkte till malmö, shoppade!
köpte linnen och t-shirtar!
sen stack jag till kusinerna, och det var så mysigt!
att va hos mina kusiner är som att va utomlands, det är så öppet och roligt! mat, musik, dans, dom är så trevliga allihopa!
johanna bäddade en säng till mig och jag gick till jonas för att förfesta!
vi hade de dönice hos jonas, trevliga men flummiga människor!
sen blev de kb och tiger lou, vi missade typ hela konserten men skitsamma.
skitmånga skitsnygga människor. jag blev glad. min dag har precis börjat tänkte jag.
spanade in en kille med röda byxor och nu till kvällens bästa.
carro träffar honom i baren och säger:
-åh, de e ju du. jag måste presentera dig för en kompis.
drar med honom till mig (jag va på scen och dansade, en stor där många dansade *ler*)
carro bara:
-här, ta varann typ!

carro är bäst.
vi dansade, hånglade och följde med varnandra hem. tack!

han va 19, och sjukt bra.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback