ego

om jag skulle recensera the sound skiva skulle jag skriva såhär:

det är som ett annat tillstånd. något så sjukt vackert och lyckoframkallande. man drömmer sig bort och har svart tight klänning och skithöga klackar. man känner sig rockn roll ända ut i tåspetsarna. man hånglar med alla killar på klubben som är rökig och alla är snygga. assnygga. man dricker wisky ur stora glas med tjock kant och minglar och ranglar runt och skriker med till ego (låt nr 7) som just börjat spelas. allting är så mycket poprock det bara kan bli och jag älskar det. ich liebe es! hela skivan är helt precis så som jag hade tänkt mig. och jag kan lyssna på den 100 gånger utan att tröttna.

jaja, det kanske var lite mycket kråm, men den är helt underbar!
älskar att köra bil och sätta på pilotbrillorna och känna sig riktigt tuff!

och igår köpte jag så sjukt mkt kläder så jag nästan blir helt galen, haha!
det fanns så mkt fint!

och imorn är det fest som gäller och alla ska dit!
och jag är så lycklig för carros skull!


puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback