moneybrother

lyssnat på moneybrother idag, till & från jobb.
 läskigt bra!

30093-56
och anders är så snygg så han förtjänar en sån här jättebild!
bilderna är hämtade på
google

igår var vi och kollade på lägenheten i malmö, och den va dönice! flyttar dit den 1a agusti, ska bli så skönt! längtar en massa!

idag blev det en massa driks och många timmar. ska satsa på att jobba som en dåre nu resten av sommaren, sen bara sluta en dag. åh, jag tycker om att tjäna pengar och att ha ett kul jobb!
idag ville en kund ta kort på sina vänner och mig. jag ställde upp, *ler*. fick 100 kr dricks av dom, så det var de värt!
sen hade vi en söt kund idag, han va gullig och hade en fin hund!
jag tycker om såna kunder.

nu ska jag äta en macka, och sen sova, för imorn blir de tufft.

sveriges nationaldag och alla har ledigt och vill gå på restaurang!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad menar du med vad jag gör? Just nu, igår, jobb, fritid? Igår sov jag mest, idag ska jag jobba (Telia Lund) och sen ska jag jobba, jobba, jobba! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback