i filmerna vi ser

idag har jag sett "closer". filmen. den var underbart vacker och så enkel. blev lite hysterisk, kärlek är så fint i alla filmer vi ser! men sen började jag analysera och tänka efter och kärlek kan faktiskt vara sådär vackert och fint även om man kanske inte tror de. och jag bli väldigt lätt kär, och det är väldigt dumt. därför har jag råkat ut för så många för speedade relationer. och det är tyvärr ingen riktig kärlek. men riktig kärlek har jag fått en gång. av andi. han är den enda. vi hade förjävliga stunder men även helt sjukt fina! det är så hemskt att tänka tillbaka på det vi hade för det var ändå så bra. och nu bor vi i två länder, långt ifrån varandra. och det är inte längre vi två. jag hoppas jag hittar någon så kärleksfull som honom. men sen kan man ju ta bort en del dåliga sidor. hehe! fast trots allt, kärlek är det finaste som finns och jag kan längta ihäl mig på att ha ett sånt där stormigt jättevackert förhållande. men sen å andra sidan är det skönt att bara vara själv ett tag me, följa med vem man vill hem och vara en sån där sex and the city tjej!
men lite hångel nu skulle ju inte sitta fel.

fick precis en massa underbara foton av lisa, från vår schweiztid, och det är så kul. iiihhhh!

sov gott!!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: My

åh. jag HATAR closer. usch & fy helvete.

Postat av: My

eskapi.com

jag har rensat lite bara.

2006-06-03 @ 20:18:38
URL: http://lilija.com
Postat av: Jonas

Speedade relationer... jo det känner man igen! Och hångel är ju inte helt fel när man får tillfälle, och det är inte ju inte så ofta här inte, hehe!

2006-06-03 @ 20:40:51
URL: http://blogg.designgrave.com
Postat av: Edvardfilippa

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-06-25 @ 13:15:12
URL: http://edvardfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback