and then I kissed you!

jag fick lust att lyssna på ramlar, med håkan. helt fucking underbart!
kommer ihåg när man var ung (som om jag inte är de nu!), och var helt galen varje gång man såg håkan live!
men jag förstår mig på mig själv, för han är i princip fortfarande lika lycklighetsdrogande som han alltid varit!
och det blir lite live i sommar med, wow!
var på siesta och såg sounds, det blir malmöfestival med bla håkan och så blir det göteborgskalas (hoppas jag =)). också blir det flytt!

kolla in denna video, som finns på denna sidan, och gå in på the doits låt; take me out.
önskar just idag att jag var den där tjejen med rött läppstift, idag igen!
får mig att komma tillbaka till i fredags. oh yea!

faaaan, blev av med min fina högklackade bruna skinnsko i fredags på en uteservering i malmö (det var inte den skon jag hade på mig, hehe!) och nu vet jag att jag aldrig kommer få tillbaka den. shit.
ringde till restaurangen och dom hade sett den men också sett att alla fulla människor hade lekt med den och skrattat åt den som nu bara gick med en sko. *ler* så den är borta. damn.
awh, sånna saker gör mig arg. på mig själv.
fast lite kul är de, jag är full och gör av med min sko.
fick bli lågskor hela den kvällen!

lisa, vill säga: hoi liebling!!! merci viel mals, vermisse di au schatz!!

nej, nu ska jag ut med tilda och sen dra till carro och vi ska träna!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jannike

pija.blogg.se men hon e dålig på uppdatering=/ men kanske kan vi få henne att bli bättre. göra midsommr?

2006-06-19 @ 20:42:43
Postat av: Pia

Hej!!
Jag ska bli bättre!
Kram

2006-06-20 @ 15:19:24
Postat av: Nicolaimarlin

I want to say - thank you for this!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback