helgen!!!

helgen har varit så toppen! och jag överlevde trots sprit och pencillin! tur!

fredagens konsert var bara sådär, tta spelade 4 låtar. hur kan man spela 4 låtar, hallå? blev sjukt besviken, för det är ett band jag älskar att lyssna på! men men...

på lördagen var vi på stan, jag hittade fina vita skor på tjalla malla och ankelboots på din sko! glad!

tyvärr har jag ju ingen kamera men de kommer...

lördagkvällen skulle aldrig tagit slut, enligt mig. sjukt kul. kan bero på att det blev ganska mkt dricka och det var sjukt bra musik på rabarber! vi var lyckliga!

nej, imorn börjar verkligheten igen och nu ska jag jobba så sjukt mkt, så jag kan köpa allt jag vill innan jag flyttar!

så ha de nice!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: jannike

Jag gjorde inget pinsamt va?
Isf. usch!
Det va inte meningen att ja skulle bli så full!=D
Meen alla blev vi de, förutom du kanske?
Va han bra?? *hihi*

2006-07-17 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback