embassy

usch, igår var en riktig otursdag. började med att jag handlade 10 kilo potatis åt mats som påsen gick itu för. så jag fick ligga på marken och plocka upp dem. sen slog jag mig på allt under dagen. fett blåmärke på höger ben och en allmänt urled arm. sen fastnade skjortan i en stol och jag tappade en flaska ramlösa inför en massa folk. försökte ta det coolt och de bara skrattade och sa att jag fick plocka upp de själv. jo, tack. tro jag kröver nån annan på det! haha! sen sist men inte minst fastnade en tepåse i vatten saken så jag fick hela koppen helt sjuuukt hett vatten på handen. det gjorde sinnsykt ont (norska!) aj.
aaaaaarrrrrwwwwhhhh!!!
vilken skitdag!

idag gick det bättre, slog bara näsan i biltaket när jag skulle åka hem.

jag är nog klantigast i denna värld.

tur att sommaren snart är slut, pallar inte med detta slit mer.
vill bara va full och hångla. inte jobba.
lyssnar på embassy, för då mår jag bättre.

nej, nya la redoute kom idag! time to check out!!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: JOBsan

Var det kunderna som sa att du fick plocka upp själv eller de andra anställda?

Postat av: Justmeadowlands

Great work,webmaster,nice design!

2007-12-29 @ 11:57:35
URL: http://justmeadowlands.blogspot.com
Postat av: Syediris

Hi, very nice site! Good luck!

2009-03-20 @ 08:29:57
URL: http://syediris.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback