fetlugg

ett nytt ord som jag och carro hittade på idag. flugtv var ett annat.

nu är klockan över ett. ska sitta här och filosofera ett tag. det finns så mkt att tänka på. så sjukt mkt.
tex vad jag ska bli. ska iaf bli nåt roligt där jag får uttrycka mig i färg och form.
ska prata med min syo på måndag. hon får fan komma på nåt. smile.

jag saknar zurich lite nu. att det hände så mkt. hela tiden. här händer inte för mkt. eller jo...
igår var jag martin och tobbe på ikea. det var tokkul! åt sibylla och lekte intiman hela vägen hem... eh?!
sen gjorde martin och tobbe grovjobbet och jag läste slitz. (det fanns inget annat läsbart).

idag var vi på restaurand. blev fetmätt. bah. sen åt vi tårta. farmor blir 82. tänk så gammalt.
jag blir 22 i år. det är precis lagom. varför äldre varför yngre? jag är toppennöjd!

ikväll går folket ut i helsingborg. jag sitter här. hehe. orkade inte köra så långt, plus att jag är sjukt ekonomiskt exakt just för tillfället. inte en krona får gå i spillo...

måste boka flyg snart. längtar på min älskade. han är mitt allt. men inte här. nu.

nej, sova låter skönt!

like you. puss

ps. snart ska jag få flyag ner för backarna igen. wihaaaa!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hejsan gumman!!

Hoppas att allt är bra med dig! och att det blir bra med fysiken!
Idag lämnar jag vårat underbara land igen för att återvända till det vackra Schweiz. Det känns lite konstigt att jag redan måste åka tillbaka, hade gärna varit hemma lite längre! Men, men... jag vet ju att det blir bra när jag väl kommer ner! Men jag kommer sakna er jättemycket!! Tack för att ni tagit hand om mig i höst och låtit mig vara med. ;)

Ha det nu underbart!!!

Massa Kramar / Cecilia

2006-01-09 @ 08:08:55
Postat av: Caroflina

Hajsan. Diggar dina knasiga inlägg. Dom är allt lite... knasiga :)

Postat av: Marina

tjabba
ja vi saknade dig här i helsingborg det var trevligt att träffa folk man behöver ju egentligen inte gå ut. just nu sitter jag i min säng och kämpar mig igenom min stud litteratur tar längra tid än jag väntat mig blööö. men jag får väl se er snart för du kommer väloch hälsar på innan du försvinner igen ha det puss och kram

2006-01-11 @ 13:57:20
Postat av: Dancing Stars

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-01-18 @ 13:59:37
URL: http://dancing-stars.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback