2006

om jag ska skriva en året som gick kommer det ta tid. därför gör jag på ett annat vis. det blir en personlig året som gick. utan någon inbördes ordning.

mamma, pappa, martin och tomas. som jag saknat i ett år. och älskar över allt annat. tack för nedresa till schweiz i sommras. vi fick vara i davos och såg massa coola saker. dom fick även träffa min pojke, andi.

caroline, det har varit tomt utan dig. du är trorts allt den bästa vän jag har. som tur var fick du också ditt äventyr till sri lanka i höst. men tack för respons; brev, kort, nöjesguide. du vet vad jag vill ha älskling! puss

johanna, min schweziska gnarpbo. du är skitgo! vi har gjort våra dagar tillsammans. i zurich och på skidor. plus vår oförglömliga resa till italien. du har alltid funnits där. taaack!

lisa, min babe. du är grymm! det första jag tänker på är vår helg i st anton. där vi krossade skiten av alla svenskar. hehe. och vaknade hos ett gäng fjöntiga tyskar. det var livet!
ps. lisa kramar en palm för första gången och jag var där!!!

matilda, tuffaste bruden i stan va!? vi har tillbringat många timmar i stan och vid sjön. myst och pratat. plus vår locarno resa med tummar i vädret hela natten. du har lärt mig dricka öl och njuta.  jaaa!

cecilia, my, emma, mf. ni betyder mer än ni tror. saknar och tänker på er! kram!

familjen senning, har ställt upp i alla väder. fick ett bra slut. var bara lite grymmt trött på städandet.
tack för en sjukt nice sista kväll på urmysig restaurang! kommer aldrig glömma er!

Min födelsedag, kommer jag aldrig glömma... trodde det skulle bli hemskt. ni vet. utan familj och sånt.
men det började med att andi bakat tårta med hjärtan på. (obs själv) och sjöng. jag fick paket och kärleksbrev!
sen gick dan i sakta mak. alla ringde. ALLA! Andrea hade fixat tårta (Mums) med ljus i. jag fick paket och dom va så söta! björn ringde. björn, hallå... =)
en svensk familj jag lärt känna i zollikerberg ringde. snacka jag blev positivt överraskad. mormor och morfar, kusiner på alla håll och kanter ringde. ja. jag var överlycklig! avslutade kvällen på starbucks, med te och kaka. alla var där. yea!

all skidåkning har varit bättre än allt annat. älskar det! förutom när jag hoppade så hööögt i backen i davos och landade eh.. inte så bra. ... och skadade höften. aj. so tur va var det sista söndagen jag kunde åka skidor. i april!
sen hann vi med 3 helger i december! weeej!

alla killar i klosters som gjorde månaderna jan, feb, mars värda nåt. fest fest film.. ja allt.
simon, du är go! och magnus pussar bara på sin mamma!

ja, allt jag gjort har varit toppen! lärt mig massa saker. och nu kommer detta nya året som ska bli så bra!
ser framemot att få åka ner till andi och åka skidor!!
älskar dig!

ser fram emot sommaren vi ska ha här tillsammans!

hör av er, kraaaam!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback