wiehe

här är så vackert nu, jag sitter i mörkret och lyssnar på anna ternheim,. äter glass, som vanligt. måste sluta köpa glass, men jag tänker oftast inte att jag äter upp all glass så fort. jag tycker mkt mer om glass än mat.

hyllningen till mikael wiehe var fantastisk! helt underbart!
fast jag blev riktigt förbannad, för brudarna framför mig pratade hela tiden. åh, fula var dom med.
de förstörde hela stämningen, särskilt när min favorit thåström kliver in och dom bara
-hallå, har inte nån sagt att han ska va sexig.
-han ser helt cpstörd ut. han är nog svinfull.

orka, brudar gå o lägg er. ni förstörde den vackraste tolkning jag någonsinn hört.
och han är sexig, kanske inte i era ögon, men i mina & många andras.

awh, nej. ska sluta vara så onyttig och gå ut och gå en runda innan klockan 12 imorn, haha! good luck!

gonatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback