torsdagsbabbel

eftersom min kära nya kamera fick resa till polen för att bli hel är jag seg med foton här inne. kameran ska vara tillbaka om 2 veckor, huh. ganska tråkigt med en blogg utan bilder, men ärligt talat pallar jag inte heller. och det känns som det är mest skitsamma.
shit the same.liksom!

idag har vi gått igenom rotekvationer och logaritmer. kan inte hjälpa det men jag tycker det är skoj!

försökt få skype att inte cp;a. åh, va och köpte mig en telefon idag, men det låter skit när jag ska ringa folk. alltså, jag hör dem men de hör inte mig. awh. det betyder att jag nog får skaffa com hem telefoni iaf.

igår var det min livs första kårfest, så nice!! drack massa billig öl (sprit!) och dansade till massa låtar som fick en att minnas högstadiediskots charm. haha, träffade massa trevliga människor och njöt!

och imorn blir jag lyckligast, för imorn flyttar Caroline hit. till Malmö. yea!

och nu börjar snart idol. jupp!

träffade en tjej idag som ska läsa byggdesign, så vi ska ses imorn innan rundvandringen! det är toppen, och hon verkar snäll!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback