talk

mitt snack på msn med en viss s (som vill va privat!) livade upp stämningen något!

l säger:haha, okej! då gör jag väl de! e hon en prinsessa? åh, så roligt för dig!!!

S säger:kan va värt o prova!!

S säger:hon e nästan för bra. därför jag blir lite rädd av det hela. måste gå åt helvete snart, kan itne fortsätta o vara bra

S säger:hon e nog rätt äventyrlig av sig oxå faktiskt. o det gillar jag med

l säger:va bara tvungen att skriva en lista med dricka jag ville ha, min bror ska till tyskland!

lsäger:sorry!

S säger:vilken bra bror!!

S säger:d e lugnt, ja har överlevt ändå! =)

l säger:javisst! blir rejäl påfyllning!!

l säger:vilken tur då!!

S säger:då kommer ja på besök snart då =)

l säger:va bra hon verkar, tjejen! det blir nog bra ska du se.. kommer kanske inget helvete alls...

l säger:gör så!

l säger:kom o drick öl!!!

S säger:tack. men är redan tillräckligt illa me att hon bor för långt bort

S säger:risk att det räcker för att det ska pajja

l säger:äh, de e väl inte så långt..

S säger:men isf kommer ja på direkten o dricker gravöl o blir tröstad av dig. är det ok? =)

l säger:haha, men du får vänta tills jag får ölen!!! men visst!!

S säger:jag hoppas att det dröjer så länge!!

S säger:(utan att du ska ta illa upp)

l säger:men du ska ju inte bli tröstad innan du ens vet!!!

l säger:haha, du e rolig du

S säger:nej, ja väntar nog innan domen faller!

S säger:har ju inte ens haft sex me henne på nån toalett än, o sånt är väl sånt som brukar hända nästan första gångerna man ses...?

l säger:ja, eller hur!!

l säger:

S säger:nästan så ja blir besviken

S säger:eller var det så att ja hade ovanligt tur med dig?

l säger:haha, det är ju ändå inge kul att ha sex på toaletter...

l säger:trång och sånt!

l säger:e de tur?! tvungen att fråga!!!

S säger:jo, iofs.. men lite variation från det vanliga iaf


Kommentarer
Postat av: JOBsan

Du e bra rolig du. Man väntar o väntar o BOOM! så kommer de 4 nya glada inlägg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback