malmöfestival

festival är bra, många bra band & allting helt gratis!
idag har jag sett

Clark ; som var ett rock pop band från malmö. helt okej! ingen kärlek men okej!

Dungen ; ibland är progg så skönt, som en brefrielse! idag var en sån dag!

Mon Roe ; bättre pop rock band än de före. ösigt och dansvänligt. men heller ingen kärlek!

Suburban Kids With Biblical Names ; riktigt sköna snubbar!

Nationalteaterns Rockorkester ; haha, jag njöt i fulla drag! som sagt en proggdag!

sen följde jag med therese & jonas och åt och drack öl. saknade carro.cyklade hem!

har kommit fram till att jag är en sån grym nattmänniska. sov till 12 idag, älskar att sova länge. Hatar att gå upp tidigt. men däremot nu kan jag sitta här hur länge som helst!
nätter är nåt fantastiskt!

puss hej! & en egobild, ej!

30093-98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback