lördag efter utgång!

oj, crush var öppet till fem över fem och sen drog jag med nån hem. men carro skulle ha sängen (min säng *ler*) så vi satt i mitt kök och drack proviva och diskuterade. sådär fram på morgonen kan det vara riktigt nice!
han skulle åka till chile nu så det blev mkt sånt snack.

le tigre är så sjukt feta!! yea!

många trevliga människor igår, börjar lära känna folk och det är ju skoj.
men nu ska jag bli lite seriös och inte festa och så. för nu börjar skolan på tisdag och jag ska bli en riktig plugghäst! *ler*

haha, kom på en grej med mig själv igår. jag kan allt va lite blyg. de trodde jag inte. vågade inte gå fram till en kille och dansa fast vi haft ögonkontakt en massa. huh, vilken fegis jag är.
skyller på att jag är född på landet!

nej, mamma, pappa & tomas ska hit på mat. jag har städat men måste gå & handla. det blir tacoos!
mums!

puss hej!

Kommentarer
Postat av: janne

Haaj tösen, måste få komma in o se ditt nya hem och liv :)

2006-08-27 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback