I Bet You Look Good on the Dancefloor

i helgen blir det fett, hoppas jag. mkt fest och många nya människor! skitskoj!

hittade två gamla bilder som marina har tagit för flera år sen på mig&caroline!
caroline är min kompanjon (haha, ingen aning om hur man stavar de) i alla väder!
hon är min bästaste bästa vän och vi har precis samma smak. (nästan iaf).

30093-96

30093-97

sen kommer två bilder på oss nu för tiden.
vi ser typ fortf precis likadana ut men snart bor v båda i malmö. snaaart caroline!!!

30093-99

30093-100

lyssnar på the arcade fire, så sjukligt bra. vill hoppa runt på konsert och sånt. NU!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fest överallt! Jag har onlinefest för min nya sida just nu ;o)

Postat av: Carrrrooo

OH VÄNNEN MIN!!! va grymma vi e! två vackra töser i sina bästa år, vi blir farliga i höst, grrrrrrr! LOVE YOU BABE!

2006-08-18 @ 09:41:33
Postat av: My

SÖÖÖÖTA!

2006-08-18 @ 17:37:32
URL: http://lilija.com
Postat av: Konradmary

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2008-10-02 @ 13:07:15
URL: http://konradmary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback