hittar en himmelsk drog

är sentimental. störd och extremt svartsjuk. brukar aldrig vara det. och nu är det liksom inte alls lönt. men äh. jag orkar inte.

"Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra

Håll ut Jag behöver dig "

ibland är livet bra konstigt, ibland vet man inte vart man är på väg. just nu vill jag leva det med dig. awh. det är ju slut sen så länge. orkade inte. bah för kärlek.

tankar intar mitt huvud non stop. om allt vi hade. allt vi gjorde. varje gång vi bodde uppe hos din pappa i världens mysigaste hus. och gick ner till spa-badet och badade och mös. när vi kysstes i vattnet.
saknar det så sjukligt. saknar dina kyssar. din omtanke och värme. allt.
blir galen. har lust att spy upp allt skit, men det har fasnat där inne. som nån jävla taggtråd.
blir arg på mig själv.

"Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på
Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog

Och då kommer känslan
är jag den enda som aldrig förstår... "

lite fest, strul och fylla hade nog hjälp.

puss

(texter hämtade på kent.nu)

Kommentarer
Postat av: Tomirene

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback