påskdag, eller så

jag jobbar hela påskhelgen, men det är kul. trivs bra. lite lyxrestaurang känsla, man går runt och frågar:
-smakar det bra?
-får jag bjuda på kaffe efter maten?
-kan jag hämta något?
men det är tröttsamt för fötterna, dom domnar efter en timme! att springa och stå, bära tungt och sånt gör inte gott för kroppen, men de e okej om man tjänar pengar!

imorn blir sista dagen, men det var en skön start, jag har tom serverat gäster idag med tre tallrikar på armen, de du?! det trodde jag aldrig ens själv, men men... =)

stack en runda till mormor och morfar, eftersom släkt och familj var där, ikväll efter jobb, och där serveradespåskmat (till min fasa, därför åt jag på jobb innan jag åkte *ler*) jag är livrädd för påskbord, julbord och sånt...
det är skönt med bosjökloster, man slutar redan vid 6 på kvällen, sen är man ledig och börjar aldrig innan halv 11.... bra tider!

GLAD PÅSK PÅ ER!

en extra puss på, ni vet vem!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback