hösten är vacker

Jag har skapat en blogg, den heter precis som jag. pahittigt.
Hälsar alla hjärtligt välkomna och hoppas nagon vill läsa mina inlägg.

Idag har det regnat hela dagen, sa det gjorde inte allt för mkt att jag var tvungen att jobba. At frukost med Andi och akte härifran klockan 9.00. Började 10, vek tvätt och lagade mat. Sen stack jag och ungarna till zoo. Var sista dag tillsammans. skönt =)
Hade en riktigt trevlig dag och Niklas är en riktigt söt charmör! At Heisse Marroni, skitäckligt. Sen at vi glass, dögott!!

Nu har jag ätit kvällsmat, 2 kiwis och klockan 10 kommer Andi hem. Läskigt, men jag saknar honom även om jag träffade honom i morse.

Ha en nice söndagkväll!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback