snön föll

lyssnar pa thaström som jag fick skickad av bror tidigare idag. riktigt sjukt bra.
idag har jag varit sliten. sovit massor. jobbade bara 2 timmar, skönt!
igar var jag och Johanna pa "blickfang", en designmässa i kongresshaus. nice!
var skoj, massa svenska människor var där och eftersom vi serverade i onsdags i en skandinavisk butik här i zurich kände vi folk. hej, hej. hej. älskar att känna folk. det är tyvärr inte varje dag i en sahär stor stad.
och särskild designfolk. flachigt!
är alltid sa sjukt mkt saker pa sanna mässor. efter 4 timmar blir man nästan lite trött. smile!

nu ska jag äntligen lägga upp en eller tva bilder. en pa andi och en pa oss bade. man vet ju aldrig, kanske har ni glömmt hur jag sag ut.
imorn har jag 20 arbetsdagar kvar.. 20. bah. underbart!

ps. idag föll första snön. det är sa vackert!

puss o kram pa alla jag älskar!!

Kommentarer
Postat av: Rayanmargit

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback