23 dagar kvar

nu är det sa lite tid kvar i detta landet och pa detta jobbet. jag längtar nat sa sjukt. sannslöst.
äter pringles för att stilla känslan av saknad.
det kommer ga sa fort och jag borde njuta... men det är svart.
var hemma i tjörnarp i helgen. det var det bästa jag kunde göra. det var helt underbart!
älskar er!
fick hem 23 kilo kläder med. och det känns ju positivt.
och andi bara jobbar. han var iallafall gullig nog att komma och möta mig pa flygplatsen igar.
längtar tills nästa vecka. da kommer vi ha mer tid ihop.
älskar dig.
helgen som kommer nu ska jag och johanna upp till davos och aka skidor. whi.
har fatt lana martins ryggskydd nu sa nu kan man aka utan att va rädd. hehe.

idag har jag klätt stolar. blir riktigt fint faktiskt!
Andrea är helt sjukt stressad, men hon hjälpte mig lite iallafall.
och när hon väl hjälper är hon rolig.
och nu har dom en ny au-pair ocksa. glad för deras skull.

tänker pa varför jag egentligen valde att aka till schweiz?
tittar pa ams nu och hittar en massa coola jobb. i afrika och oceanien.
men nu är jag här. far iaf aka en massa skidor!!
ich liebe es!

nu ska jag ga och vila lite.
puss och krama alla godingar!

ps. kan ingen som läser detta kommentera. det är alltid lika trakigt att se att folk läser men inte skriver.

PUSS

Kommentarer
Postat av: fisan.

jag har TRE husmorsdagar kvar Linda! livet är allt bra SJUKT! verstehe nicht dass alles schon vorbei ist. men jag kommer inte grata över det. eller? varför sa lätt att längta, sakna och tänka pa en annan tid i livet än den som är just nu? att leva i den. mitt problem är att jag nedvärderar det som varit. men det betyder väl att jag aldrig är nöjd utan fortsätter att sträva. efter mer. och det är väl bra? tanken pa Arosa skrämmer skiten ur mig Linda, och eggar mig. En utmaning bara för Lisa. och jag tänker inte inskränka mig själv för nagon annan. det maste jag unna mig själv. aldrig mer sa som under detta aret. fy dig för det kortet där jag är asful. du darfst nur fotos wo ich hübsch bin aufs internet raufladen, ok!?ISCH GUET!? älskar dig! din fisa.

2005-12-05 @ 23:20:32
Postat av: Marina

hej vad anorlunda dutt hår ser ut det blev jätte fint lite ovantligt för dig bara men jätte snyggt.
det var verkligen jätte kul att få träffa dig när du var hemma sist synd att det blev en så kort stund. gud vad avundsjuk jag är på dig att du har så nära till snö och skidåkning skulle också vilja ha det. ja jag antar att tiden går jätte fort du är ju snart tillbaka i sverige jippi saknar dig här men som sagt vi ses snart ha det bra tills dess och kör inte ihjäl dig i backarna även om du har ryggskydd bamsekramar Marina

2005-12-14 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback