idag

idag har jag matt bra. konstigt det känns. men skönt.
nu känns det liksom som inget mer räknas. som jag redan är klar.
har leider slarvat bort andreas hela adresssamling. eheh. inte sa bra va.
nixpix.
har städat ut mitt rum och akt därifran för gott.
äntligen.
andi är underbar som vanligt.
längtar till helgen.
pa fredag aker vi upp till alvaneu.
pa lördag blir det st moritz pa dagen och utgang med jürg pa kvällen.
pa söndag blir det giulijanas kalas dag.
pa mandag blir det skidakning i lenzerheide.
sen är det tre dagar.
sen har jag överlevt ett helt ar.
egentligen är jag grymmt bra.
men det behöver jag ju inte säga högt. =)

pratade med mamma idag.
saknar dig.
saknar er allihopa!!

caroline, snart...
marina, tack. snart ses vi
silje, du är kempego du me!! självklar kommer jag och hälsar pa!!

bamsekram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback